The Devil's Scorpion




To be noted,
Artwork by Apeldille.
Discord: Sapphire#3479
Warning, this biography and the character itself may portray mature themes such as but not limited to strong language, sexuality, violence, and abuse. This character is always in-character unless stated otherwise, anything to do with her (such as her thoughts, feelings, updates, and any information on her biography) is purely fictional and not a representation of myself.


The Devil's Scorpion

HELLFIRE » BLACK ORCHID » OBSIDIAN HEART » BLACK WIDOW » MATRIARCH » HELLCAT » HEARTH » DEMONESS » BLINDER » SPARROW





Umay, or 'May' » crown » mature adult, eternal and ancient, frozen at the age of her first death, born 9th August » female » bisexual with a male preference » a chimeric demon, physique mirrors lion, cervine, and scorpion traits » omnivorous and cannibalistic »
stature » pinterest » tumblr » spotify

aloof » surly » apathetic » equally solitary and pack-oriented, yet often a pariah » cynical » devil-may-care » jaded » militant » a virago » observant » callous » resilient » wise » carnal » sensual » coquettish » morbid sense of humour » melancholy » guileful » eloquent, silver-tongued and smart-mouthed » guarded » deeply haunted » viperous » manipulative » cutthroat » sanguinary » depraved » volcanic wrath
warm » affectionate » maternal » sentimental » nostalgic » tender-hearted » supportive » fiercely loving


» The Scorpion's Sting.
Tail is deadly equipped with venom, see here for symptoms. Always uses her stinger during fights but does not always envenom her targets. The usage of venom will be indicated by sneezing her antlers off to default.
» Unhallowed.
The light and the holy is harmful to her body, this includes substances and magic. Primarily in the forest, the devout spell rapidly scorches her fur and flesh and can even result in death if she is over exposed to it. Once upon a time, owned a magical blockade in the form of a pendant that blocked any kind of magic thus protecting her from the devout's harmful effect but it has long since been lost.


3RD SEPTEMBER

"..."




just a reference on the rut! because this is hella outdated and unused ):

/

- Not seeking offspring, participating solely for the social aspect.
- Switches between competitor and judge (default antlers + poppies = competing), though due to a recent injury resulting in the loss of her left eye will likely be keeping to the sidelines until the eye has fully regrown (somewhere around the 7th to spare me from updating this again hahaha god I'm lazy)


Ffff. xDDD Shure. [8

Ffff. xDDD
Shure. [8
Custard's picture

Thanks c: I'll be using this

Thanks c: I'll be using this picto and I'm needing this mask and these antlers. :3

-headesk- I forgot to add, if you start you game with the box in network saying "connect automatically" unticked you should be able to see the trees and stuff.
Sorry about that.. |D
KittyCatKita's picture

/trackinggg

/trackinggg <3
Is the fact that Kita is a devout pelt upsetting her?

Naww, she doesn't mind deer

Naww, she doesn't mind deer wearing it, she's just a little quiet around new deer. [8
KittyCatKita's picture

ok for some reason it is

ok for some reason it is showing NO comments >.< so unfortunately i cannot see your reply

Hello,

Hello, darlin'

(politejoroispolitefff <3)

Kita: Eerrgh DDD> I'll poke

Kita: Eerrgh DDD> I'll poke you on MSN when you next come on and tell you instead. <8D

TFO:
Hello~
(SHH, SLOW REPLY WAS SLOW BUT IDONTCARERIGHTNOW. ó_ó)
Tolvia's picture

RED WISHES TO PRANCE WITH

RED WISHES TO PRANCE WITH UMAY. D:

AndHowlwishestocuddlewithSapph<3
And,
She will be loved,
Oh she will be loved.

UMAY DISLIKES CANINES, BUT

UMAY DISLIKES CANINES, BUT I'M SURE IT'D WORK OUT. [8

AndSapphmakesthatwishcomtrueandcuddleswithHowl<3
Starr's picture

I think you're the one who

I think you're the one who should shut up.

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Kiraki's picture

Sooo pretty

Sooo pretty <3

@Star: Oh, really

@Star: Oh, really now?

@Kiraki: Thanks<3 c:
Apparanza's picture

I love your art so much ;A;

I love your art so much ;A;<3333333333333

By Leuvr

Gawsh really? I hate ittttt.

Gawsh really? I hate ittttt. ;A;
Thankyou though<3333333333333333333 8D
Apparanza's picture

YOU ARE NOT ALLOWED TO HATE

YOU ARE NOT ALLOWED TO HATE YOUR ART.
>8C
It's too gorgeously beautiful to be hated by anyone. Or even disliked. No one can look at anything you draw and feel the slightest inkling of negativity. In fact, they feel blown away by the pure epic winness of it all @.@

By Leuvr

BUT I DON'T LIKE EET.

BUT I DON'T LIKE EET. ;A;

Ohmygawsh. You make me happyyyy<3 Thankyou so much. ;OO;
I'm thinking about giving her a new design, she needs something that suits her.. :c PLUS I NEED TO RE-DO THAT FAILURE SKULL. I need to add more things anyway.
LIEK WINGSSSSS. YES.
Apparanza's picture

KLSHFKLSFDHLSHFLKSDFHLKSD

KLSHFKLSFDHLSHFLKSDFHLKSD >8CCC

8D!! 'Tis my job to make people happy C:
Well if you are going to give her a new design, do it quick before I draw a picture of her and Plague together xD
THAT SKULL IS THE COMPLETE OPPOSITE OF FAILURE. I freaking love it ;A;
LOL wings xDDD That would be so random. Wouldn't it be cool if TEF deer could be spelled wings? And when you run you would fly instead?

By Leuvr

fhawuhfawu

fhawuhfawu<33
Eeee ;A;<33

IDK IF I WANT TO NOW. Since like.. IDK. BUT IDK. SO.
IDK.

I guess the only new thing there'd be is the wing thing. IDK.
/STFU'S


That would be pretty awshumsauce. 8D
She did actually used to have wings a looooooong time ago, but they got ripped off. I miss them. D>
IT'S BEEN TWO YEARS.
TWO WHOLE YEARS WITHOUT THEM.
Apparanza's picture

Quote:Friiha (Highly

Quote:
Friiha (Highly disliked)


ROFL sorry about that, I didn't expect Friiha to actually fight xDDD She tried avoiding Umay, but Umay was being a good friend and defending Kody C:
She also may be completely friendly to Umay next time they meet, and/or apologize. Not saying she regrets what she did, because she didn't, but that she didn't mean for Umay to get caught in the crossfire <333

By Leuvr

NO NEED TO APOLOGIZE. 8D It

NO NEED TO APOLOGIZE. 8D It was pretty fun, actually, and it let me have Umay go all rawr, I think that might have been her first TEF fight too. c8
Umay might be a little bit iffyImakeupmyownwords.FFF at first, but I'm pretty sure things would work out eventually since she usually forgives others easily. <8D. She just doesn't like letting deer, whoever they may be, get away with hurting one of her friends. FFF
Apparanza's picture

8D LOL yay, Friiha was her

8D LOL yay, Friiha was her first... fighter? xDDD
It seemed to me that she and Friiha were all right by the time I had to leave C:
And that makes complete sense. It applies to Friiha too <3 And really all my deer!
...Except Liange. First sign of danger and she's off xD

By Leuvr

Yuhu. Kinda wish Umay got

Yuhu. Kinda wish Umay got into fights more often. /Shot
It makes her life more interesting. LOL

Like I said, Umay forgives waaay too easily. 8D. I admit she felt kinda bad for Friiha but didn't want to show it. Which is pretty rare. UMAY SURPRISES ME.
I had Umay stalk Friiha for a bit, as you probably noticed LOL, but then when she went over to Saosin and Ravyn she thought it'd be best to keep her distance since there were like, 5 deer? And 5 deer against Umay and Reaper if she got on their bad side? FFF. NO CHANCE.
Apparanza's picture

LOL if she hung out with

LOL if she hung out with Plague more that could probably come true xDD
It makes anyone's life more interesting >8D

LOL but that's not always a bad thing!! Friiha surprises me too omg @.@
xDDD!!! I did notice, and lol'd. And right, because the last time Ravyn and Saosin met Umay, they were fighting her to protect Friiha. So they probably don't have any positive emotion when it comes to Umay xD Like when Friiha sort of walked a little forward and stared at her, and then Ravyn and Saosin and Yori came up behind her all staring at Umay too, I rofl'd because if I were Umay at that moment I would've died a little inside xDDDDDDD
Guh. Today was so much fun <333

By Leuvr

LOL if she hung out with

LOL if she hung out with Plague more that could probably come true xDD
Ffff yes. >8DD

I lol'd too, I found it funny how, like you said, Friiha came a little close and there was that stare-off between them all. It was pretty aweshum.<3 LOL

Yeeeees, I loved it. We need more days like this in TEF. D8
Apparanza's picture

xD! He's be more than happy

xD! He's be more than happy to spar with her or something and make others believe it's a real fight. Deceptive freak.

If you read the diary entry I'm writing, you might be surprised to see what went through her head at that moment >:}

SRSLYMAN.
I'm just not sure how to play it out, since Friiha is making up with Umay and Kody xD

By Leuvr

lololololbutwelovehim.

lololololbutwelovehim.<3
Gawsh it was amazing, I admit I giggled to myself when I read what Friiha wanted to do, I didn't see it coming.<3

SRSLYYYYMAAAAAAAN.
I'msureFriihawillsurpriseyouagainandbeliek..dosomethingreallycoolandliek..IDK
gglidden's picture

OOoooo nice bio and beautiful

OOoooo nice bio and beautiful artwork!! I'm definately tracking this. I believe I met you a couple of times before, well any anyway nice to meet you Pinkpaws40.
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

Thank you so much

Thank you so much<3! It means a lot. 8DD
I've seen your Demon running about aswell! And It's nice to meet you too. c:
Apparanza's picture

Quote:Friiha

Quote:
Friiha (...)

LOOOOOOOOOOOOOL! xDDD

By Leuvr

...[8

...[8

Track. :3

Track. :3

Bobo be stalking huurrr >3

Bobo be stalking huurrr >3

guardianoftheforest: Thanks.

guardianoftheforest: Thanks. [8
TFO: Muhaha. ISEEU

Never trust her Talla =

Never trust her
Talla = Trusts Umay.
Oops. xD!

Signature by Terabetha

I gotta say though, she got



I gotta say though, she got closer to him in the shortest span of time than most of the others in the forest. It took Noelle about 2 hours or so just to get several meters from him.

Ammy: Talla= Adorable.

Ammy: Talla= Adorable.<3 I think Talla would be safe with Umay, she's grown pretty attached to her.<3

TFO: PFFTLAWL 8'D Wow, 2 hours? o_o
Umaaaayyouluckybum~ 8'D

GGDFDSDGAGAS YUSS. 2 hu


GGDFDSDGAGAS YUSS. 2 hu huuuu~


"You should be honored, my dear. It usually takes a lot of time to get so close to one such as myself. I'm unsure of the others.
They...interrupt our attempts at...communication.."

FHWAIUHFAW[8 'SCUSE ME FOR

FHWAIUHFAW[8
'SCUSE ME FOR FAIL RP'ING.

Hmm.. honered by one such as yourself? And what might that be, if you don't mind me asking..Sir?
Her jaw cracks into a smirk as she begins to stare deep into his eyes.
PLK217's picture

Found you! (and stalking

Found you! (and stalking quietly)

Edit: By the way: You are missing the line for listing through the comments pages

Edit2: No, it is there. It's just not visible.

..>w> *Quietly stalked

..>w>
*Quietly stalked<3*

The stag unfaulteringly

The stag unfaulteringly turned his bony snout in her direction, eyes not even flickering to meet her intense gaze, much like how an owl's eyes would operate.
They never blinked. They were mere, ruby orbs.
"It takes a lot to get even several meters from this one, and, you're the only one I have ever approached first," he rasped, giving a smile the only way he could, his mandible twisting in an odd position.

"What I am, I don't know. Would you know? I'd guess that I'm just some freak," He said in a monotone voice


gawsh i feel bad for rp'ing up her bio >>

I don't mind at all. LOL But

I don't mind at all. LOL
But if you have MSN, we could do so there? 8'D

Long, tufted ears flicker only for a brief moment, her ghostly eyes still fixed onto the male.
"So," She stops. Stops breathing. Stops thinking.
"Why me?
Her expression immediately returned to her usual dull-look, although having her thick bangs hide most of her face all the time, you wouldn't usually be able to tell what her facial expression was anyways.
Why let someone like me so close? She adds, concentrating on her own questions rather than the stag's responces; her voice being almost a whisper.

UMAY DONT GOOOO XDDD guah

UMAY DONT GOOOO XDDD

guah shiz lemme reply first


hachacha-chacha@hotmail.com

SHE WAS JUST GETTING A DRINK.

SHE WAS JUST GETTING A DRINK. [8
*ADDS*

WTF DUDE YOU ALREADY HAD ME

WTF DUDE YOU ALREADY HAD ME ADDED

LAWL SO MUCH WIN AND FAIL

I KNOW RIGHT. LOLOL

I KNOW RIGHT. LOLOL
Custard's picture

97

97
Custard's picture

98

98
Custard's picture

99

99
Custard's picture

100

100