The Devil's Scorpion




To be noted,
Artwork by Apeldille.
Discord: Sapphire#3479
Warning, this biography and the character itself may portray mature themes such as but not limited to strong language, sexuality, violence, and abuse. This character is always in-character unless stated otherwise, anything to do with her (such as her thoughts, feelings, updates, and any information on her biography) is purely fictional and not a representation of myself.


The Devil's Scorpion

HELLFIRE » BLACK ORCHID » OBSIDIAN HEART » BLACK WIDOW » MATRIARCH » HELLCAT » HEARTH » DEMONESS » BLINDER » SPARROW





Umay, or 'May' » crown » mature adult, eternal and ancient, frozen at the age of her first death, born 9th August » female » bisexual with a male preference » a chimeric demon, physique mirrors lion, cervine, and scorpion traits » omnivorous and cannibalistic »
stature » pinterest » tumblr » spotify

aloof » surly » apathetic » equally solitary and pack-oriented, yet often a pariah » cynical » devil-may-care » jaded » militant » a virago » observant » callous » resilient » wise » carnal » sensual » coquettish » morbid sense of humour » melancholy » guileful » eloquent, silver-tongued and smart-mouthed » guarded » deeply haunted » viperous » manipulative » cutthroat » sanguinary » depraved » volcanic wrath
warm » affectionate » maternal » sentimental » nostalgic » tender-hearted » supportive » fiercely loving


» The Scorpion's Sting.
Tail is deadly equipped with venom, see here for symptoms. Always uses her stinger during fights but does not always envenom her targets. The usage of venom will be indicated by sneezing her antlers off to default.
» Unhallowed.
The light and the holy is harmful to her body, this includes substances and magic. Primarily in the forest, the devout spell rapidly scorches her fur and flesh and can even result in death if she is over exposed to it. Once upon a time, owned a magical blockade in the form of a pendant that blocked any kind of magic thus protecting her from the devout's harmful effect but it has long since been lost.


3RD SEPTEMBER

"..."




just a reference on the rut! because this is hella outdated and unused ):

/

- Not seeking offspring, participating solely for the social aspect.
- Switches between competitor and judge (default antlers + poppies = competing), though due to a recent injury resulting in the loss of her left eye will likely be keeping to the sidelines until the eye has fully regrown (somewhere around the 7th to spare me from updating this again hahaha god I'm lazy)


(No subject)

<33.
Talla hates it so much D: AND UMAY WOULD NOT LEAVE WHEN TALLA ASKED HER TO. GURL, THOSE ARE REED'S LOGS. 'COURSE HE IS GONNA COME BACK AND DEFEND THEM.
Aww. It suuucccckkkkkksss D8
I find it amusing, but it's hard when I've got little Talla thinking 100 different things, crying and being an over all baby. XD
They're awesome fights. <3

<33
UMMAYHH. 8>! UMAY IS LIKE... WELL, I SUPPOSE HER MUUMMMYYYY. OR IS THAT CREEPY?

<;D
I LOVE DOCTOR WHO
I'M SORTA TIRED. >D

EDEETT; HAPPY 8TH PAGE, BABY

Signature by Terabetha

....WELL MAYBE THEN SHE WAS

....WELL MAYBE THEN SHE WAS KINDA TRYING TO PEE HIM OFF..8D LOL. UMAY'S STUBBORN, OF COURSE SHE'S NOT GONNA LEAVE. MUAHAHA.
fhaiusifu bajkfbafahhaiu Poor Tallalalalalaaaaaaa ;; <333

NO, THAT'S NOT CREEPY AT ALL. IT'S SO CUTE<3 UMAY PRACTICALLY TREATS HER LIKE HER OWN DAUGHTER SOMETIMES I GUESS. /DURRFACE/ TALLALALAAAAH. 8>>>!

AURGH SO DO I, BUT I PREFER PRIMEVAL. >8D
I'M HUNGRY NOW.

AND HELL YEEEEEEEEEEEEEEEES THANK YOU<333 *THROWS CONFETTI*

Maybe...? MAYBE?!

Maybe...? MAYBE?! PFFTTT.
TALLA WAS ALL "LEAVE D:" UOOOMAYH WAS ALL "Nu :<"
THEN REED POOFED AND UMAY WALKED AWAY IN THE DIRECTION TALLA HAD PLANNED TO TAKE HER.
Lol XD
Poor Uoouououmay ;-; <33!!

UMAY IS SO ADORABLE AND GENTLE WITH HER. LIKE, TEACHING HER NOT TO BE AFRAID AND STUFFS. *HUURFACE* UMUMUAHHYYY. xDDDDDDD ! OLOLOLO.
YES. OLOLOL, NOT LOLOLOL.

Ohrly? Well... you wouldn't mind being left in The Library with the Vashta Nerada then? :3
Or we could give you some pictures of Weeping Angels... and leave you alone with them as they come to life >>
... *Gets foods*

<33!! OHYES. WE SHALL DES- I MEAN CREATE ALL LIFE AND ADD PAGES... Ialwaysseemtodothat...

Signature by Terabetha

YES,

YES, MAAAAAAAAYBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. NO. UMAY WAS ALL:

AND

AND THEN SHE WAS ALL SRS FACE


AND THEN REED LEFT AND UMAY WAS ALL "WOOPS SORRY TALLA. /DED'D/

NO. Poor Talla. HAVING TO HAVE FRIENDS LIKE UMAY. IT'S NOT COOL.
AUURGH YES SHE IS, UMAY LOVES HER LITTLE TALLA AND WANTS HER TO BE BRAVE.
YOU MADE ME OLOLOL AT OLOLOL.
OLOLOL


...Yes.
I can survive weeping angels AND THSE NE- WHATEVER ITS NAME IS.
...I'll just get my.. Hammer and SMASH DEM ANGULZZZZZZZ YES. HULK SMASH! I hate hulk by the way. MUHAWWW.
Then I'll get some huge vacume/VACUUM? IDK HOW TO SPELL IT/ cleaner and suck the ne- WHATEVER THEY'RE CALLED.
YES, MY BRAIN TODAY IS magnificent. B]

>u>
We can make love with the world and eat toe nails all day long with penguins.
Sounds like a plan to me.
Hraeth's picture

^ That made giggle like a

^ That made giggle like a maniac for about three minutes. Win. |D

I know you love toe

I know you love toe nails.
You can't deny it.
OkamiLugia's picture

I agree with Hreath xDDDDDD

I agree with Hreath xDDDDDD
Matthew.'s picture

Hhello. (:

Hhello. (:

(:

(:

OHHOHHOOOO TALLA WAS

OHHOHHOOOO
TALLA WAS ALL'

THEN SHE WENT A LITTLE

SHE ENDED QUITE

BIG IMAGEEZ.
To be perfectly honest, she was grumpy BUTTERS DID NOT THINK UMAYH DESERVED TO BE ALONEZ.

TTLY. I MEAN... WHO WOULD WANT AN UMAY? WE SHOULD PUT HER UP FOR ADOPTION *wouldsecretlyadopt* >> I MEAN. NO. NO NO. NONO.

LOLOLOL. LFOR!

XDDD
LOL. WHEN THEY EXPLAINED THE ANGELS I SAID " CAN'T WE JUST SMASH 'EM?!"
I GOT FUNNY LOOKS. WHAT IS SO WRONG WITH THIS? SMASH DEM DOOWWNN!!
VACUUM, LIKE A SPACE ONE.
XD YOUR BRAIN IS EPICCC. HAS ME LAUGHING MYESLF SILLY. NOT HARD TO DO, BUT STILL. XD I WANT TO EATZ IT.
NE?
VASHTA NERADA...?

<33.~ I likkeee. Penguins are my favourite fruit - ever.
YOU ARE HARD TO BE FUNNIER THAN. SEEIN' AS I CAN'T BE FUNNY.

Signature by Terabetha

AND UMAY WAS ALL "DON'T MESS

AND UMAY WAS ALL "DON'T MESS WITH THESE MUSCLES BBY" THROUGH THE WHOLE THING

BUT THEN SHE WAS ALL K.O'D


UGH I KNOW, SHE'S SO.. MEAN
I MEAN, SHE'S JUST SO MEAN. WHO WOULD WANT THAT THING IN THEIR HOUSE?
NO, DON'T ADOPT HER
SHE'D..DO THINGS. IT'S TOO RISKY.

...

I KNOW RIGHT, WHY CAN'T THEY? PFFFFFT.

That can't be true, because I have no brain. And nah, children are my favourite fruit. <3
....

HURRR. TALLA WAS ALL "I

HURRR. TALLA WAS ALL "I SORRYYY"

AND SHE WONDERED WHY THEY COULD NOT BE FRIENDS, DESPITE DIFFERENCES.

but...AFTER ALL OF THAT... SHE JUST COLLAPSED.


SHE IS. BUT I RUFF HER ANYWAIS. SHE CAN GET A JOB AND PAY RENT AND GO TO SCHOOL AND...
OH? THAT'S NOT TOO BAD... *Gets insurance*
IF YOU ADOPTED HER SHE WOULD BE

CONSTANTLY.

...
WHY CAN'T WHO DO WHOM?

Oh yes you do. A big one that makes you look funny.
My favourite vegetables are the rice flunkies.<3

Signature by Terabetha

YOU WANNA KNOW

YOU WANNA KNOW SOMETHING?
UMAY WAS ALL


AND AT SOME POINT WAS PROBABLY SECRETLY ALL

AND THEN

AND THEN MORE DERP

.....BEFORE SHE WAS UNBORN..-

NO, NO SCHOOL FOR UMAY. SHE'D

OR SOMETHING LIKE THAT.

YEAH, WHY CAN'T WHOM DO WHOM? WTF IS WRONG WITH THAT.


No, I just don't eat.
At all.

TALLA WENT

TALLA WENT TOTALLY


THEN...

BUT SHE WISHED SHE COULD HAVE BEEN

BUT WOULD HAVE LOVED TO

THEM BOTH. *SLAP SLAP*
However... we all know she wouldn't even be capable of


HOLEH FREK. SCARY UMAY.
YOU SCARY. WE SHALL SMACK YOU >O

Ohrly? No chocolates? Breeadddddd? Bananas? SAUSAGES OR STEAK? CUCUMBER?
CHILDREN? TOES? WATER FUNGI?!
INSANE WOMAN
*Imagespam>>*

Signature by Terabetha

AND UMAY WAS ALL STOP

AND UMAY WAS ALL STOP SPAMMING MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHGHGHGH


AND SHE WAS ALL

AND THE NEXT DAY SHE WAS ALL


YES, SHCARY. SMACKING UMAY IS A BAD IDEA. JUST SO YOU'RE WARNED..SHE'S ALSO GOT..SNAIL INFESTED RABIES.

No. I eat nothing BUT EVERYTHING.

Image spam is cool, this is my best page ever. EVARRR.

HEEEY, DO YOU HAVE MSN?
DERP DERP

What the hell is that. ó______ó

AND TALLA HAD A SPAZZ "I LOVE

AND TALLA HAD A SPAZZ "I LOVE YOU TOO MUCH TO STOP ;DDDDDDDDDDDDD"

AND THEN FREAKED OUT.
BECAUSE IT IS SPAM. FEAR IT.

BUT UMAY MADE HER

FOR SHE FELT THE LOVE WAS GONNEE~!
SHE FELT SLIGHTLY BETTER THOUGH. THAT IS, WHEN SHE SAW THIS *BAM*


*Holds up bat, pepper spray and insect repellent, puts on mask* I'm ready for the worst she can do!
BE GOOD, I WARN YE!
YOU KNOW WHAT? YOU ARE MY EATED-NESS. <3

I THOUGHT THAT SAID 'mage spam is cool, this is my best PREGNANCY ever. EVARRR.'
._.?!? I THINK I JUST MADE A SLIGHT MISTAKE.

DERP HERP. BETTER QUESTION. DO YOU HAVE MSN? *Shot'd*
Wai yes, I dew~! I CAN GIVE IT TO YOU... IF YOU GIVE ME A MUCHLY LOL IMAGE... ;D
OH THE PRESSURE.

AND THE WHAT THE HELL IS THAT?! *Faints*

Signature by Terabetha

D-D-D-D-DID I P-PASS?




D-D-D-D-DID I P-PASS? *CROSSESFINGERS* OH THE SUSPENCETENSIONANDSTUFF

AND YES, I DO HAVE MSN.

B
y
t
h
e
w
a
y
^ THAT WAS SO COOL WASN'T IT

UMAY'S LOVIN' THE LOVE HERE.



THAT IS MY MSN.
MUAAHAHAHAA.

I MIGHT BE SHY AT FIRST..BUT I MIGHT NOT. IDK, BUT IF I GO SILENT I'M HAVING A PANIC ATTACK WHILST TRYING TO THINK OF SOMETHING TO SAY. LOL8D

^. I laughed that hard. NO


^. I laughed that hard. NO ONE SURVIVED
YOU DID
YOU PASS A BILLION TIMES OVER!
WOOOHH~!

LOL. OKAY.
MAYBE
NO WAIT

YES. OKAY, DONE.

That. was. cool.

SHE SHOULD BE, BABY GURRRLLLMAN

DUN WORRY. I GRADUALLY GET MORE AND MORE BORING TO TALK TOOOOOOOOO. ;D HARASSMENT IS MY MIDDLE AND SECOND THIRDLY FOURTH ONE QUADRUPLE TWICE NAME.

Signature by Terabetha

THIS IS LOOKING FINE MIGHTY

THIS IS LOOKING FINE


MIGHTY FINE...


BABY, WHEN ARE YOU AND ME GONNA HOOK UP, HON? YOU KNOW WHAT I'M SAYIN'?

BECAUSE I'VE BEEN SAYIN' IT FOR A LONNGH TIEM.

LOLOLOLOL

LOLOLOLOL<3

ANDANDAND<3333
ANDMORELOVE<3

UH. MAYBE TOMORROW YA'? AFTER I'VE HOOKED UP WITH MY FRIEND MARY, Y'KNOW HER? THE FAT ONE THAT HAS HUGE EARS? YEAH, HER.

>3 track

>3
track
<3

Thanks. C:

Thanks. C:
Munkel's picture

Thanks for watching Crybaby

Thanks for watching Crybaby right now x'3 sorry he isn't moving... he fainted ;;

Haha, it's okay. I'm pretty

Haha, it's okay. I'm pretty busy anyways so Umay's not going to be moving much either. C:
And poor guy D: I read on his updates about what happened and just thought I'd have Umay watch over for a bit. Hope he'll be alright, though~ <:
Munkel's picture

&hearts she's a sweetheart

&hearts she's a sweetheart x'3
I hope it too...

When she wants to be~ 8'D

When she wants to be~ 8'D
Apparanza's picture

^LOLTRUETHAT/shot

^LOLTRUETHAT/shot

By Leuvr

LOOL

LOOL
Munkel's picture

rofl xD

rofl xD
OkamiLugia's picture

OMFG UMAAAYYYYYYYYYY

OMFG UMAAAYYYYYYYYYY CONGRATSSSSS *FROTHS MADLY*

/DED

lol Riza got preggo not to long ago as well xP
Reeku's picture

Umays .. PREGNANT!? WHAT IS

Umays .. PREGNANT!?

WHAT IS THIS-

WHO WHAT WHEN WHERE WHY!!!!?.

I NEVER KNEW DX.

k who raped her this time.
Apparanza's picture

ITWASN'TRAPE. |D &hearts

ITWASN'TRAPE.
|D &hearts

By Leuvr

Aww, congrats on Riza

Aww, congrats on Riza <3 8D

RIKO, URMOM GOT PREGNANT AT AT 3AM IN YOUR ROOM BECAUSE SHE WANTED TO.
DOESTHATSOLVEYOURQUESTION?8D
LOLOLOL Sorry we never told you on MSN. I dunno why we didn't actually /facepalm/ WE WERE IN THE SAME CHAT AS EACHOTHER FHOSAIFHAOILHFJAA.

APPA WHY DO YOU ALWAYS USE THAT PICTURE. IT'S OLD.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

ALL IN ALL.

ALL IN ALL.



LOLOL

LOLOL


Reeku's picture

"OMFG IT'S A CHEST BURSTER..



"OMFG IT'S A CHEST BURSTER.. oh wait it's a naked child.."

ONOES.



ONOES.

CHEST BABIES, THEY'RE

CHEST BABIES, THEY'RE COMING.
With chest hair.



I bet that's Plague right there. LOLOLOL
Reeku's picture

^ It's perfect expect it's

^ It's perfect expect it's missing Plague's rape faec.



8D.

THATS WHEN YOUR WRONG..

THATS WHEN YOUR WRONG..

OMGGGGGG

OMGGGGGG LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL YOU KILLED MY PAGE LOOOOOOOOOOOOL NEVERMIND8D

EDIT:
AHAHAHAA
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL



I THINK I JUST CROSSED THE LINE. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

FFFFFFF.



FFFFFFF.
Reeku's picture

That looks more like a "GTFO

That looks more like a "GTFO I just had crack" kinda face. LOL.

OMG MY EEEYEEEESSS.

I'M LOL'ING SO HARD

I'M LOL'ING SO HARD

Reeku's picture

^- Why you never trust Cyber

^- Why you never trust Cyber Pedo's kids.

/nods.
Apparanza's picture

...WERE ALL THOSE PLAGUE?

...WERE ALL THOSE PLAGUE? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL~!!!!
Omg his rape faces murdered me. I died so hard xDDDDD

AND SAFFIE, I ALWAYS USE THAT PICTURE BECAUSE IT MAKES ME HAPPY. /shot

By Leuvr

LOOOOL IDK, I JUST KNOW THAT

LOOOOL IDK, I JUST KNOW THAT THE FAT HAIRY PEOPLE WERE JUST RANDOM... LOOOOOL Ugh I wish I could go on msn *on iPod whilst mum rescues an escaped raging horse* LOL But they're back now fjgihifdjjcjfkovbdrnkgfgj :c it's like... 3:35AM LOOL

OMG UMAYS PREGNANT? I NAOW I


OMG UMAYS PREGNANT? I NAOW I FAIL BECAUSE I NOTICE THIS JUST YEARS LATER BUT HEY WTF O<
CONGRATS UOUOUOUOUOUOUOMAYMAY /POKEPOKEPOKEPOKEPOKEPOKEPOKEPOKEPOKEPOKE

I HOPE UMAYS WELL PREPARED

YOU FAIL

YOU FAIL <8(

I'm kidding. (8>
NAH, I ONLY UPDATED IT....
MAYBE 3 OR 4 DAYS AGO. /DERPFACE/ LOLOL

..
I DON'T THINK UMAY'S READY. /shot/

Also, feel free to leave Umay, she'll most likely be sleeping for a while since I'm working on some gift art. <8D
UMAY WON'T MIND
OkamiLugia's picture

Best page of comments EVER

Best page of comments EVER