fit via vi [Emmy]

WARNING; mentions of violence, dwugs, cannibalism, and probably lots of blood




Quote:
"She was charming [in the] way a cub is charming, a small cub that will grow up to be like one of the big cats. One you can't play with later."






Current Events:
chilling with the new kids in the Forest with zaddy

Emele Raucher
Young adult (immortal?)
Section B Welsh pony/Coues whitetail
She/her/herself
Androphilic
#18
Mother to Artios and Fiacre; estranged relationship with Yurei
Lemongrass and cigar smoke
Omnivorous; cannibal
Voiced by Robin Wright
Face Claim is Cate Blanchett


Surface; goal-driven, courteous and proper, highly dominant
Depth; self-important, merciless, conniving, asthenophobic
Core; ruled by the Id and Ego


Dappled palomino fur, horse tail, tanned and freckled face, white-blonde hair in a short bob, large green eyes, brown quills on her shoulders and rump, modified canines

Powerful kick, strong bite, agile but not fast, low stamina, medium skilled fighter



deerwheat.tumblr.com *NSFW (violence, blood, nudity) tagged content


Tally's picture

)tracked

)tracked

track

track

Hmm hmmm... trackin'

Hmm hmmm... trackin'

*tracking =)*

*tracking =)*
Spirituelle's picture

...tracking. /runs away





...tracking.

/runs away

-captures in a net- :3

-captures in a net- :3
HappinessKey's picture

/tracking

/tracking
In the life of all rings the sound of music <3
arrowdoe's picture

-stalkofLOVE-

-stalkofLOVE-

looking good

looking good Eye
Tally's picture

Connie Francis! ;D

Connie Francis! ;D

Yessss

Yessss <333333

But damn you.. daaaamnnn you, I was watching that part of Futurama all afternoon and emo-fishing xD
Kaoori's picture

fff. trackin'.

fff. trackin'.
Yurei's picture

-stalk- >w>

-stalk- >w>

"Soo...you are that little

"Soo...you are that little thing that This One has taken a liking to...?"*red optic dilates;analyzing* 'This One looks forward to seeing you again..."


Cat Beast saw Emmeh D:

Um.. -she blinks curiously

Um.. -she blinks curiously and squints at the creature- Yesterday, wasn't it? I.. uh.. guess I'll see you around! -nods slowly and inches away-


so, that was the robot meow-meow!

dfdg hindeed fft'd ftt'd

dfdg hindeed

fft'd ftt'd <3

mreeeeowww, FTT FTT! -watched

mreeeeowww, FTT FTT!
-watched the Aristocats like.. two days ago |D-

SUPERSECRETLAMETRACKOFWIN

SUPERSECRETLAMETRACKOFWIN
gglidden's picture

Your deer is like....so

Your deer is like....so hyper!!! Everytime I'm with her, she always finds a way to make me laugh.
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

I'm so glad she makes you

I'm so glad she makes you laugh xD

Demon really cheers her up and makes her a lot more fun to play :3
gglidden's picture

Well I'm glad Demon cheers

Well I'm glad Demon cheers you up Laughing out loud.
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")
gglidden's picture

I've been trying to get my

I've been trying to get my crow form back, thanks for helping me.
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

That makes perfect

That makes perfect sense

*Track*

Signature by Terabetha

gglidden-- No problem! c: Too

gglidden--
No problem! c: Too bad the crow spell seems to avoid me like the plague ;;

Ammy--
<3333
gglidden's picture

I see you! Hey just a fyi, if

I see you! Hey just a fyi, if my deer does the confused action button, he's saying "so what do you wanna do?".
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

Ah, alrighty! n_n I'll

Ah, alrighty! n_n I'll remember that~
Aui's picture

Tracking.

Tracking. Laughing out loud

"..If that makes any sense."

"..If that makes any sense." <- all the sense in the world C:

Thankies for the track! and

Thankies for the track!

and Terrrraaa C: That means a lot to me. <3333333
gglidden's picture

Sorry I didn't stay for very

Sorry I didn't stay for very long, I was dead tired.
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

No problemo at all :3

No problemo at all :3
gglidden's picture

Emmy, is that you with me

Emmy, is that you with me right now? Cause I can't see your picto D:>
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

>u> -waves and then sneaks

>u> -waves and then sneaks out while leaving a tracking missile-
gglidden's picture

I saw your picto, im so sorry

I saw your picto, im so sorry i didn't come to see you =(. You asked earlier if i have msn and i do, it's: =D

EDIT: I miss you soooooo much <3 <3 <3 -nuzzles to death- XD
Ring The Bells That Still Can Ring.
Forget Your Perfect Offering.
There Is A Crack In Everything.
That's How The Light Gets In.

(A part of the lyrics of Leonard Cohen's Song "Anthem")

tracks/ why didn't I track

tracks/
why didn't I track this earlier I mean it
*Takes a rock and puts it on her head*
janet's picture

tracks xD

tracks xD

go go power rangers

go go power rangers

Many thanks for the tracks!

Many thanks for the tracks! -lol late-

What time is

What time is it...

-TRACK-

ADVENTURE TIME

Knock

Knock knock!

HROWNRWLRNWONG!

Who's there?

KHWRONWRWGLWG WGW!

Aaaaaaahhhh--that wasn't very funny.
arrowdoe's picture

RIGHT AS I CLICK ON THIS

RIGHT AS I CLICK ON THIS BIO.
EMMY APPEARS.
IT'S JUST LIKE MAGIC 8DDD /shot

HOSHIZ. lol, Jesus!Emmy.

HOSHIZ. lol, Jesus!Emmy.
arrowdoe's picture

I'll be right back- gotta go

I'll be right back- gotta go fold laundry D|

Mmmf, I know the joys of that

Mmmf, I know the joys of that activity all too well ;;
Now Imma brushing my teeth, so she'll be sleeping for a bit |3
arrowdoe's picture

internetsfail

internetsfail

..and now, for SRS, I clicked

..and now, for SRS, I clicked on my forest and RIGHT WHEN I DID, Aleit popped up.

I guess they exchanged Jesus powers?
[e]
Mehhh, unfortunately, I must sleep :/
Gewdnight, gewdnight! Parting is such sweet sorrow~
arrowdoe's picture

Holydeer,

Holydeer, Batman!

Night~
Aleit and Pan will have a fun time with 'It' now ._.

Win &hearts

Win &hearts

lick

lick

(No subject)